mk3power
Mar 15 2006, 07:04 PM
Czołem,
Jak wyglądął wasz star i czemu akurat pozycjonowanie ? Czy robicie to bo lubicie czy z przymusu ? Ja akurat robie to bo lubie ogółem informatyka to jest to co zamierzam dalej robic i sie kształcic oraz zdobywac z dnia na dzień nową wiedze. Ja juz siedze w tym 14 miesiecy w prawdzie nie długo, ale już cos wiem. Wiedze czerpie głownie z sieci internetowej, a zarazem od znajomych, którzy tez sie tym zajmują, to własnie dzieki nim trafiłem na pozycjonowanie stron i tego nie załuje bo jak wiemy korzysci z tego są to by było na tyle z mojej strony i zapraszam do waszych wypowiedzi na ten temat.
Pozdrawiam
Profesjonalny_Pozyc...
Mar 15 2006, 07:07 PM
Hej
Jak już gdzieś pisałem pozycjonowaniem zajmuję się od około dwóch lat.
Czemu pozycjonowanie? Hmm na grafice się nie znam na tylę dobrze, robienie stron? html tak ale już skryptów w php nie napiszę. Postanowiłem się zająć pozycjonowaniem i ogólnie marketingiem z ciekawości. Na pewno nie załuję z perspektywy czasu tego kroku, a na inne dziedziny np php mam jeszcze czas.
Pozdro.
Nekro
Mar 18 2006, 12:44 PM
Hey dopiero zaczynam i jestem tu nowy mam na imie Bartek kolega mnie namówił do pozycjonowania stron
Puma
Aug 18 2006, 04:09 PM
Znajoma interesuje się pozycjonowaniem, to i ja chciałem tego spróbować. Teraz widzę że nie jest to 'treść' mego życia, a raczej jedno z zainteresowań moich.
Lexy
Aug 18 2006, 09:48 PM
"Jak wyglądął wasz star i czemu akurat pozycjonowanie ?"