Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Niska pozycja w wyszukiwarkach
Pozycjonowanie stron - Forum dyskusyjne - Reklama internetowa > Marketing w wyszukiwarkach > Pozycjonowanie i optymalizacja
www.magnesy.com
Witam.

Jestem początkującym webmasterem i stworzyłem pierwszą w życiu stronę.internetową. Chciałbym się zapytać, co poradzilibyście zrobić, aby moja strona (www.magnesy.com) pojawiała się przynajmniej w pierwszej trzydziestce w Google'u. Zdarzało się, że strona była nawet na 10. pozycji i spadała na 28. pod słowem „magnesy”.

Przeczytałem już trochę informacji o podstawach pozycjonowania na forach dotyczących tego zagadnienia, ale tak naprawdę nadal nie wiem, co mam zrobić, aby podwyższyć pozycję mojej witryny w wyszukiwarkach. W serwisie Allegro.pl wykupiłem na dwa miesiące link pozycjonujący. Co jeszcze sugerujecie zrobić, bo coraz mocniej odczuwam bezradność?
Marcin_
Na początek polecam zapoznać się ze świetnymi artykułami dla początkujących, które są dostępne na stronie www.pozycjoner.org - sam dzięki nim opanowałem podstawy SEO oraz skutecznie wypromowałem swoją stronę i mam nadzieję, że Tobie także się to uda. Przede wszystkim radzę unikać wszelkich prób spamowania wyszukiwarek, gdyż w ten sposób daleko nie zajdziesz:
CYTAT(Fragment źródła strony www.magnesy.com)
<META
content="magnesy, magnesy neodymowe, neodymy, smco, ferryty, magnesy samarowo kobaltowe, alnico, magnesy ferrytowe, magnesy smco, magnesy alnico, biegun, firma biegun, producent magnesów, magnes, produkcja magnesów, hurtownia magnesów, tanie magnesy, uchwyty magnetyczne, magnesy płytkowe, magnesy walcowe, magnesy pierścieniowe, magnesy tanio, tanio magnesy, silne magnesy, najsilniejsze magnesy, sklep z magnesami, polski producent magnesów, magnesy trwałe, magnesy spiekane, magnesy wiązane, uchwyty z magnesami, wałki magnetyczne, elektromagnes, informacje o magnesach, magnesy ceramiczne, magnesy plastyczne"
name=keywords>
<META