Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Gratulacje i podziękowania
Pozycjonowanie stron - Forum dyskusyjne - Reklama internetowa > Inne > O serwisie
Marcin_
Witam wszystkich!

Jestem początkującym pozycjonerem. Trafiłem tutaj dzięki wyszukiwarce Google szukając kursu pozycjonowania stron i - nie ukrywam - od razu mi przypadł do gustu ten serwis. Po lekturze kilku artykułów dowiedziałem się wielu cennych rzeczy i teraz zamierzam zabrać się za promowanie swojej strony w wyszukiwarkach. Bardzo dziękuję wszystkim autorom tak przydatnych publikacji i mam głęboką nadzieję, że niebawem ukażą się kolejne, równie ciekawe artykuły smile.gif A więc jeszcze raz dziękuję i duże gratulacje dla autorów!
szpiler
Witam wszystkich

Gratuluję tego forum, ciekawe informacje, z których można się wiele dowiedzieć. Oby tak dalej.
mk3power
Serwus Wszystkim

postaram sie wielu osoba pomóc na tym forum jak i oczekuje pomocy od was jezeli nie bede czegosc wiedział
Profesjonalny_Pozyc...
Hej

Mam nadzieję, że forum się rozkręci. Mogę pomóc, jestem doświadczony i na pewno pomogę początkującym pozycjonerom.

Może w przyszłości dostanę moderatora? smile.gif

Gratulacje, dobrej strony i forum.
Marek
CYTAT(Profesjonalny_Pozyc... @ Mar 17 2006, 06:29 PM) *
Może w przyszłości dostanę moderatora? smile.gif

A po co Ci status moderatora? Masz za dużo wolnego czasu? Moderowanie to nie tylko inny kolor i dodatkowe uprawnienia ale przede wszystkim dodatkowe obowiązki. Ja w tej chwili jestem moderatorem na pewnym forum i zapewniam, że codzienne przeczytanie tego, co przez poprzednią dobę wytworzą użytkownicy potrafi zmęczyć. A przecież praca moderatora to nie tylko czytanie, ale głównie reagowanie na wszelkie nieprawidłowości.